עוברים לבית חדש? כך תעצבו אותו – והינה כמה סודות עיצוב שיעזרו לכם

מעבר לבית שכור מחייב תכנון מראש, וזאת מתוך מטרה לעצב אותו בהתאם לטעם האישי ועם שימת דגש על פונקציונאליות אך גם עם דגש על חיסכון. למעשה, אם אתם עתידים בדיוק לעבור לבית וחולמים על מקום שנראה כאילו יצא ממגזין, הגעתם בדיוק למקום הנכון. במדריך זה נציג בפניכם את כל הסודות של תעשיית העיצוב, וזאת מתוך מטרה לאפשר לכם להגשים חלום ולהוביל ליצירה של חלל מעוצב, מזמין ונעים, גם אם מדובר בבית שכור. מוכנים? בואו נתחיל!

עיצוב הסלון באמצעות מערכת ישיבה

החלל המרכזי והחשוב ביותר בבית הוא כמובן הסלון. בשביל ליצור חלל מעוצב כמו גם פרקטי, רכישה של מערכת ישיבה עם שזלונג תשדרג כל סלון, וזאת בשל היכולת למקם את מערכת הישיבה הזו בהתאם לגודל החלל ואף להעצים אותו מבחינת הנראות כמו גם הפרקטיות. החשש של זוגות רבים שנכנסים לדירה שכורה הוא הוצאה כספית כבדה, אולם החדשות הטובות הן שדרך אתר האוס דייזין תוכלו לבצע רכישה של מערכות ישיבה בהתאמה אישית במחיר מצוין ועם שימת דגש על משלוח עד הבית, כל זאת בליווי מקצועי מצד מומחים אשר מלווים אתכם לכל אורך הדרך – החל משלב הבחירה ועד ההתקנה בסלון הבית המחודש.

שילוב של אקססוריז בחדר השינה

במקום להוציא אלפי שקלים על ריהוט, אפשר בהחלט להסתפק בריהוט הקיים ולהעצים את העיצוב הקיים באמצעות אקססוריז. כאן תוכלו למצוא סקירה אודות אקססוריז שווים במיוחד לחדר השינה, כל זאת מתוך מטרה להוביל ליצירה של עיצוב חדר שינה מרשים ללא צורך בהוצאה כספית גבוהה. שימו לב כי עדיף לרכוש מעט ולא להעמיס יתר על המידה, כאשר אפשר ואף רצוי לשוטט ברשתות החברתיות בשביל לקבל השראה ובהתאם לכך לבחור את האקססוריז אשר יתכתבו עם סגנון העיצוב הנבחר.

 

 

הדבקה של טפטים

במקום לצבוע את הקירות של הבית, אפשר בהחלט לרכוש בעלות כספית אטרקטיבית טפטים יפים אשר ישדרגו לכם כל חדר בבית. כיום ניתן למצוא טפטים באינטרנט באיכות מעולה ועם שימת דגש על התאמה מדויקת לטעם האישי שלכם, כאשר ברחבי הרשת תוכלו ללמוד שלב אחר שלב כיצד לבצע את תהליך ההדבקה בצורה איכותית ויפה. היתרון הגדול הוא שאפשר להסיר את הטפט בקלות רגע לפני שעוזבים את הדירה או הבית השכור, ובכך להימנע מצביעה מחודשת של הקירות.

חידוש ריהוט

יש לכם רהיטים שהולכים איתכם כבר שנים? ובכן, אל תמהרו לזרוק אותם אלא להפך. כיום באמצעות שיטות של DIY ניתן להפיח חיים חדשים בכל רהיט, החל מכורסאות ישיבה ועד שולחן חדר האוכל. במידה ואתם רוצים להשקיע יותר, זה הזמן לפנות לבעלי מקצוע כמו למשל רפדים אשר בעלות כספית אטרקטיבית ישדרגו לכם את הרהיטים ויהפכו אותם לפיס שישתלב בצורה מושלמת עם קונספט העיצוב אותו בחרתם לטובת עיצוב הבית החדש. מדובר בסוד ידוע בקרב מעצבי פנים מובילים אשר רואים ברהיטים ישנים כדרך מצוינת לשדרג את הבית, במינימום מאמץ ובמקסימום תוצאה.

לסיכום

גם מעבר לבית או דירה אותו שכרתם מחייב חשיבה מעמיקה לגבי תמהיל העיצוב, מתוך מטרה להפוך את הבית למקום שבו נעים וכיף לשהות. באמצעות הטיפים אותם הצגנו לכם כאן תוכלו לעשות זאת, כאשר רצוי טרם המעבר להקים לעצמכם עמוד השראות לצד קביעה מראש של התקציב, כל זאת כחלק מתכנון מוקפד שיוביל בסופו של דבר לעיצוב מנצח המבוסס על הטעם האישי שלכם.

נגישות